To, o čom si ľudia rozprávajú, spôsobí, že určité myšlienky a zvyklosti sa uchytia lepšie než ostatné. To, čo si povieme medzi sebou, nás zvykne ovplyvniť lepšie a viac ako reklamná kampaň.
Dokážete o vašom produkte vymyslieť také informácie, ktoré sa budú šíriť reťazovou reakciou?
Profesor Berger v knihe Jak stvořit pecku na trhu (Originálny názov knihy: Contagious: Why Things Catch On) tvrdí, že je to v našej moci. Nezáleží na tom, či prevádzkujete malú reštauráciu, riadite korporáciu alebo prvýkrát kandidujete do funkcie miestneho úradu.
Užitočné rady a tipy, ak chcete svoj biznis posunúť dopredu.
Detaily o knihe:
Originálny názov: Contagious: Why Things Catch On
Počet strán: 272
Väzba: brožovaná
Rozmer: 135 x 200 mm
Hmotnosť: 295 g
Jazyk: český
EAN: 9788074623318
Rok vydania: 2013
Vydavateľstvo: Jota