Scott David Meerman - Nové pravidlá marketingu a PR
Scott David Meerman - Nové pravidlá marketingu a PR

Scott David Meerman - Nové pravidlá marketingu a PR

Kód tovaru: 9788081091490
Vypredaná/nedostupná
19,99 €
Predajná cena po zľave
Predajná cena19,99 €
Doba dodania: Titul je aktuálne vypredaný
Opýtajte sa na tento produkt

Táto kniha sa hneď po svojom vydaní v USA stala bestsellerom a vyvolala veľký záujem marketingový a PR špecialistov, ale aj začínajúcich podnikateľov.

Práve im sociálne médiá ponúkajú skvelé možnosti na prezentáciu produktov, budovanie značky a rozvoj predaja bez obrovských vstupných nákladov, ktoré by v minulosti museli vynaložiť.

Rozšírené a doplnené vydanie Nových pravidiel marketingu a PR obsahuje:

- množstvo prípadových štúdií, ktoré ilustrujú najnovšie trendy internetového marketingu a PR

- nové techniky využívania sociálnych médií a sietí ako Twitter, Facebook či YouTube

- návod, ako s pomocou internetu komunikovať priamo so zákazníkmi, zvýšiť úroveň predaja a zviditeľniť firmu či značku

- formulovať efektívne marketingové posolstvá a doručiť ich cieľovej skupine, ktorej sú určené

- množstvo zaujímavých, inšpiratívnych príkladov využitia marketingových možností, ktoré ponúka internet

Nové vydanie knihy nájdete v našej ponuke: David Scott Meerman - Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu

Detaily o knihe:

Počet strán: 288
Rozmer: 155 x 225 x 32 mm
Hmotnosť: 526 g
Jazyk: slovenský
EAN: 9788081091490
Rok vydania: 2010
Vydavateľstvo: Eastone
 
 

 

 

Recenzie

Zatiaľ tu nie je žiadna recenzia pre tento tovar.