Infolinka: 0915 858 288
Prihlásiť
nad 69,00 €
expedujeme do 24 hodín
Táto publikáciu vysvetľuje zrozumiteľným štýlom krok za krokom, ako zlepšiť vašu online marketingovú stratégiu za pomoci Google Analytics.
Obsahuje konkrétne príklady a postupy z praxe, pomocou ktorých sa naučíte vyhodnocovať dostupné dáta, optimalizovať existujúci web a rozhodovať o tom, ktoré kampane alebo kanály uprednostniť.
Dozviete sa, ako dosiahnuť vyšších konverzií a ziskov z vyhľadávania, platených kampaní a sociálnych sietí.
Kniha vás okrem iného naučí:
- definovať úspešnú ROI
- nastaviť Google Analytics alebo webmastera
- využívať základné a pokročilé analytické koncepty a funkcie
- zhodnocovať výkon webu a merať efektivitu SEO
- naplánovať a vyhodnotiť marketingové kampane vo vyhľadávačoch
- merať aktivity a kampane na sociálnych sieťach a v e-mailoch
- sledovať a optimalizovať výkon grafickej reklamy a offline marketingu
Detaily o knihe:
Počet strán: 432 Rozmer: 167 x 224 mm Hmotnosť: 690 g Jazyk: český EAN: 9788025133392 Rok vydania: 2011 Vydavateľstvo: Computer Press