Tony Hsieh - Štěstí doručeno
Tony Hsieh - Štěstí doručeno

Tony Hsieh - Štěstí doručeno

Kód tovaru: 9788087917374
Pohľad do budúcnosti firiem, ktoré vytvárajú šťastie, potom peniaze.
17,00 €
Predajná cena
Doba dodania: 3 - 10 dní
Opýtajte sa na tento produkt

Tony Hsieh - Štěstí doručeno 


Šťastie doručené je príbehom organizácie, ktorá vznikla na zelenej lúke a dnes dosahuje obrat viac ako miliardu dolárov ročne. O internetovom predajcovi obuvi Zappos sa hovorí ako o najviac "sexy" firme dnešných Spojených štátov. Patrí k rastúcemu počtu firiem, ktoré sa začínajú zameriavať na šťastie svojich zamestnancov aj zákazníkov a ich finančné výsledky tak vďaka tomu ohromujú svet. Autora tejto knihy Tonyho Hsieha považujú mnohí za nového Jacka Welcha. Šťastie doručené patrí v oblasti biznisu od svojho vydania medzi celosvetovo najčítanejšie knihy. Inšpirácia Zappos a Semco ukáže na konkrétnych príkladoch, ako postaviť dnešné pravidlá podnikania doslova na hlavu.

V knihe sa dozviete:

  • Ako z najnudnejšej práce urobiť magnet, priťahujúci dlhé fronty kandidátov.
  • Ako za desať rokov vybudovať firmu s ročným obratom presahujúcim miliardu dolárov.
  • Ako nájsť vyšší zmysel v (na prvý pohľad) nie celkom zmysluplnom podnikaní.
  • Ako vybudovať unikátnu firemnú kultúru.
  • Prečo a ako sprístupniť informácie o fungovaní firmy zamestnancom aj verejnosti.
  • Čo je to ľudské šťastie a ako ho nájsť v práci.
  • Ako diametrálne zvýšiť chuť ľudí do práce.
  • Že môžete spôsobiť radosť, meniť svet a pritom viac než slušne zarábať.
  • Aké sú hodnoty Zappos a ako ich využíva k svojmu úspechu.
  • Že si môžete Zappos jednoducho prísť pozrieť na vlastné oči.

5 dôvodov prečo si knihu Tony Hsieh - Štěstí doručeno prečítať:

1. Dozviete sa, ako z nudnej práce (skladník, operátor na call centre) urobiť poslanie, ktoré ľudia milujú.

2. Získate príbeh firmy vzniknutej na zelenej lúke ( "start-up") a tým inšpiráciu pre vaše podnikanie.

3. Možno pochopíte, čo je to šťastie a ako to osobne skĺbiť s pracovným.

4. Získate inšpiráciu a tipy na to, ako vybudovať jedinečnú firemnú kultúru.

5. Rovnako ako Ricardo Semler dokáže aj Tonny Hsieh dokonale pobaviť. Okrem inšpirácie sa tešte aj na zábavu.

"Držíte v rukách ďalšiu našu ekologickú knihu. Vytlačili sme ju na recyklovaný eco papier s EÚ certifikáciou. Použili sme nízkomigračné farby, ktoré vraj nie je problém olízať. Šili sme miesto lepenia a aby sme sa vyhli ďalšiemu lepeniu, obálku sme nechali oddelenú od vnútra knihy."

Detaily o knihe:

Počet strán: 256
Väzba: brožovaná
Jazyk: český
EAN: 9788087917374
Rok vydania: 2017
Vydavateľstvo: PeopleComm

 

Recenzie

Zatiaľ tu nie je žiadna recenzia pre tento tovar.