Kategórie

Vyberte autora

David Scott Meerman - Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu
David Scott Meerman - Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu

David Scott Meerman - Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu

Kód tovaru: 9788081092701
Ako zlepšiť obchodné výsledky aktívnym predajom, zapojením zákazníka v reálnom čase, zberom a využívaním veľkých dát, vytváraním online obsahu či rozprávaním príbehov.
Bežná cena18,99 €
Predajná cena po zľave
Predajná cena18,89 €
Doba dodania: 3 - 10 dní
Opýtajte sa na tento produkt

David Scott Meerman - Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu


Ako zlepšiť obchodné výsledky aktívnym predajom, zapojením zákazníka v reálnom čase, zberom a využívaním veľkých dát, vytváraním online obsahu či rozprávaním príbehov.

Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu nadväzujú na predošlý Scottov bestseller Nové pravidlá marketingu a PR. Úspešný a uznávaný odborník na predaj a marketing rozširuje svoju teóriu o možnostiach využívania internetu aj na oblasti obchodu a zákazníckych služieb. Na príkladoch konkrétnych jednotlivcov aj firiem ukazuje, ako im aktívny predaj, zapájanie zákazníka v reálnom čase, zber dát, vhodný online obsah a aktívna komunikácia s potenciálnymi aj existujúcimi zákazníkmi zlepšili nielen predajné výsledky, ale aj celkový imidž.

Podobne ako jeho prvá kniha, aj Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu sú inšpiratívnou „učebnicou“ pre všetkých, ktorí predávajú produkty, poskytujú služby, komunikujú so zákazníkmi, vytvárajú reklamné kampane či ako firemní lídri zodpovedajú za všetky tieto oblasti.

V knihe Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu sa dozviete:

- prečo dochádza k zotieraniu hraníc medzi oddeleniami predaja, marketingu, reklamy a zákazníckeho servisu – a ako tento trend využiť vo svoj prospech,

- ako efektívne využívať neobmedzené možnosti internetu a údaje z firemných informačných systémov v oblastiach predaja a služieb zákazníkom

- akými zmenami prechádzali v posledných rokoch vaši zákazníci – či už tí potenciálni, alebo existujúci,

- ako zákazníkov zapájať do procesov predaja, či dokonca do vývoja nových produktov a služieb,

- aké sú zastaralé zvyklosti predajcov a prečo už nie sú efektívne,

- ako vytvárať a šíriť hodnoverné príbehy, pútavé videá, blogy či akýkoľvek iný typ online obsahu

– a ako ich využívať pri predaji vlastných produktov či služieb,

- prečo sú pre firmy a ich zákazníkov dôležité rýchle a adekvátne reakcie na sociálnych sieťach, a ako ich tvoriť,

- aké sú dlhoročné mýty o poskytovaní zákazníckeho servisu a čím ich nahradiť,

- ako zavádzať efektívne stratégie riadenia zákazníckeho servisu tak, aby podporovali predaj a privádzali zákazníka bez nátlaku k rozhodnutiu o nákupe,

- ako si správne vybrať zo širokej škály dostupných technologických a internetových možností tie, ktoré pomáhajú navrhovať a riadiť „vlastné kampane“ na podporu predaja svojpomocne, bez účasti agentúr,

- a ako vďaka všetkému spomenutému dosahovať skvelé výsledky nielen v obchode, ale aj všeobecne v riadení firmy či v podnikaní

Detaily o knihe:

Počet strán: 264 strán
Väzba: pevná s prebalom
Rozmer: 155 x 225 mm
Hmotnosť: 480 g
Jazyk: slovenský
EAN: 9788081092701
Rok vydania: 2015
Vydavateľstvo: Eastone Books

Recenzie

Zatiaľ tu nie je žiadna recenzia pre tento tovar.