Infolinka: 0915 858 288
Prihlásiť
nad 69,00 €
expedujeme do 24 hodín
V novom vydaní knihy uznávaného lektora a konzultanta sa dozviete, ako sa správať v najčastejších komunikačných situáciách - keď potrebujete niečo pochopiť, niečo vysvetliť, viesť s niekým rozhovor, riadiť diskusiu, zariadiť, aby si niekto niečo pamätal, niekoho o niečom presvedčiť či dokonca motivovať k určitému rokovania.
Nové vydanie je rozšírené o kapitolu o osobnostných typoch, ich vplyvu na priebeh komunikácie a rady, ako s rôznymi typmi rokovať, diskutovať alebo je o niečom presvedčiť. Zrozumiteľný a prakticky zameraný výklad je prekladaný radom obrázkov a príkladov z praxe.
Komunikačné návyky významne rozhodovali o úspechu a prežití vlastne od doby, odkedy vznikol život. Toto svoje kúzlo nestratili ani dnes, v modernom svete globálnych sietí, všeľudských problémov aj zdieľaných nádejou.
Poučte sa z knihy, ktorej tichou spoluautorkou je súčasná komunikačná prax.
Detaily o knihe: